Jag kunde dött!

Tja tja bloggen!
Förlåt för att jag aldrig skriver men det känd typ som att jag inte har tid.

Iallafall…
I förrgår drunknade jag och min kusin nästan!! Haha nej men asso, vi va på en strand där det va fett stora vågor och det va kul i början men aa…

Först så skulle jag och min kusin surfa lite. Sen snubblade jag och utan att jag märkte kom en stor våg över mig och jag kom inte upp! Jag fick panik!! Jag skadade mej min inte jätte allvarligt. Jag fick ganska många rivsår på magen,armen och lite på rumpan…

Sen skulle jag och min kusin bada igen och efter en stund blev det jätte stora vågor! Och vi kunde inte gå upp för vi ville inte att det som hände skulle hända igen! Så vi stod kvar i vattnet höll varandra i händerna och simmade under varje våg! Det va sånt tryck i vågen. Jag typ drog Elvira för att hon inte skulle flyga iväg med vågen! Det va ju massa vassa stenar och allt!

Jag tänkte: om jag släpper henne nu kommer hon skada sig riktigt illa.
Så jag höll henne så hårt jag kunde, sen när vågorna hade lagt sig sprang vi upp! När vi va uppe på land darrade vi och grät!

Men nu är allt bra ”typ” men aa. Det svider ibland när jag badar på magen men annars är allt super bra!

Nu måste jag sova så ses! KRAM❤️

20140727-013952-5992326.jpg

Lämna en kommentar